La FM Logistic, sprijinim clienții noștri în realizarea obiectivelor. De la comercianți cu amănuntul la furnizori pe un singur canal, optimizăm și configurăm soluții sustenabile pentru lanțul de aprovizionare, combinând expertiza noastră cu cele mai noi tehnologii.
Soluția noastră de logistică pentru comerțul cu amănuntul
Nu a fost niciodată mai dificil să ținem pasul cu evoluția logisticii pentru comerțul cu amănuntul. Se produc schimbări semnificative și de durată în atitudinea și comportamentul consumatorilor, cum ar fi creșterea continuă a comerțului electronic, accelerată de criza Covid-19 sau tendința către produse fabricate la nivel local și fabricate în mod sustenabil. Sectorul de vânzare cu amănuntul de astăzi profită de cele mai bune practici de cumpărare atât online, cât și offline (convențional, digital, digital și convențional).
Consumatorii de pretutindeni cer o experiență convenabilă și consecventă pentru achiziționarea și recepționarea bunurilor, indiferent dacă sunt online, în magazin sau o combinație a ambelor. Ca răspuns, comercianții cu amănuntul trebuie să creeze un lanț de aprovizionare omnicanal impecabil, care să integreze comanda, stocarea, livrarea și returnarea, indiferent de locul din care este achiziționat produsul.
FM Logistic ajută comercianții cu amănuntul să își regândească logistica pentru a sprijini un lanț de aprovizionare rentabil și flexibil, care să răspundă cerințelor tot mai mari ale consumatorilor.
În calitate de expert consacrat, proiectăm soluții de colaborare dedicate pentru sectorul de comerț cu amănuntul, adaptate în mod specific strategiilor omnicanal.
Ce înțelegem prin schimbarea aprovizionării pentru vânzare cu amănuntul?
Rolul nostru are un impact direct asupra durabilității, ceea ce facem afectează în mod direct oamenii, orașele, societatea și lumea în care trăim cu toții. Scopul nostru este de a transforma lanțul de aprovizionare într-un ecosistem omnicanal și durabil. La FM Logistic, toți facem echipă cu partenerii și clienții noștri pentru a crea servicii cu valoare adăugată și pentru a crea noi modele de afaceri.
Ce putem face împreună
Optimizează-ți lanțul de aprovizionare cu amănuntul
Viteza pietei și gestionarea fluxurilor din perioadele de varf sunt printre cele mai mari provocări pentru comercianții cu amănuntul. Controlul inventarului existent, soluțiile logistice ale turnurilor de control și optimizarea costurilor sunt preocupări cheie.
În calitate de furnizor de servicii logistice, implementăm soluții inovatoare end-to-end pentru a ne ajuta clienții să crească eficiența și să câștige un avantaj competitiv. Pentru noi, este o prioritate să oferim cele mai noi soluții disponibile.
Experiență omnicanal optimizată
Logistica Omnichannel eficientă poate oferi un avantaj competitiv companiilor și trebuie să fie o continuitate a logisticii tradiționale. Nimic nu ar trebui să interfereze într-un lanț de aprovizionare unic. Cheile succesului în logistica omnichannel sunt flexibilitatea, viteza și optimizarea costurilor.
La FM Logistic, prin Omnichannel, realizăm o combinație de canale de vânzări digitale, fizice-digitale, de comerț electronic și de magazine pentru o experiență perfectă pentru consumatori. Misiunea noastră este de a proiecta și implementa lanțuri de aprovizionare flexibile, optimizând în același timp călătoria clienților.
Putem gestiona întregul lanț de aprovizionare al clienților noștri ca un centru pentru comerțul electronic sau activități mutualizate și toate fluxurile acestora, B2B și B2C, în același depozit sau în locuri diferite, pentru a sprijini strategia lor omincanal. Oferim o flexibilitate suplimentară pentru a fi mai eficienti și mai rapizi în preluare unei cantități mari de comenzi, cum ar fi zilele importante pentru comerțul electronic, ca de exemplu Black Friday sau Double 11.
La FM Logistic, folosim tehnologii de vârf pentru a asigura un nivel ridicat de execuție. Folosim o gamă largă de soluții, cum ar fi echipamentele pentru inventariere, AGV (vehicule autonome ghidate), AMR (autovehicule mobile autonome), paleți pentru transferuri, goods-to-man, coboți …
Clienții noștri beneficiază, de asemenea, de soluții IT agile pentru a se asigura că serviciile online și offline, gestionarea comenzilor (OMS), îndeplinirea comenzilor și sistemul de gestionare a depozitelor (WMS) sunt complet integrate din prima zi. Tehnologia noastră OMS conectează toate comenzile de la canalele tradiționale la magazinele cu comerț electronic, precum și centrele de finalizare, pentru a oferi informații de urmărire a comenzilor în timp real, vizibilitate în nivelurile de inventar și prognoză.
Inventează noi modele de afaceri
Obiceiurile și comportamentele consumatorilor sunt în continuă schimbare: orașele mari sunt înfloritoare, sustenabile, produsele locale sunt extrem de căutate și cumpărarea online devine noua normă. Pentru a răspunde așteptărilor în creștere ale consumatorilor și pentru a facilita livrările în marile centre urbane, punem la dispoziția clienților noștri rețeaua logistică a orașului prin hub-uri, multi-clienți și hub-uri de proximitate cu micro-logistică, puncte de ridicare și soluții de livrare pentru ultimul kilometru. Toate aceste soluții ne permit să reducem amprenta de carbon a clienților noștri.
Ai nevoie de ajutor în afacerea ta cu amănuntul?
Ești implicat în sectorul comerțului cu amănuntul și întâmpini dificultăți cu lanțul tău de aprovizionare? Contactează-ne și vom găsi soluția perfectă pentru nevoile tale!