-
Departamentul de comunicare
Comunicare internă, Comunicare externă, Managementul comunităţii...
Alăturați-vă departamentului nostru de comunicare!
Echipele de comunicare sprijină strategia și transformarea companiei prin proiectarea și desfășurarea mesajelor potrivite prin diferite canale către publicul intern și extern.
Misiunile lor includ crearea și menținerea unei imagini pozitive a FM Logistic: menținerea ca referința în ceea ce privește identitatea grafică, armonizarea proceselor și instrumentelor de comunicare în toate țările în care suntem prezenți, gestionarea comunicării în situații de criză etc.
Responsabilitățile lor includ, de asemenea, promovarea FM Logistic către diferitele părți interesate: gestionarea relațiilor cu presa, pregătirea intervențiilor externe (interviuri, târguri, conferințe, etc.), etc. Definirea strategiei instrumentelor de comunicare digitală și gestionarea lor zilnică este una dintre misiunile incitante ale acestei echipe, precum și asigurarea că echipele noastre sunt informate, motivate și implicate în diversele proiecte ale companiei, prin conceperea planurilor de comunicare.
Locuri de muncă în Comunicare
Aplică acumCare este fișa postului de Managerului de Comunicare pe țară?
Rolul managerului de comunicare pe țară este crucial. El/ea este responsabil de stabilirea și menținerea relațiilor FM Logistic cu toate părțile interesate care contribuie la dezvoltarea, strategia și transformarea acesteia la nivel de țară (angajați, clienți, influenți, parteneri, mass-media, bancheri și acționari). El/ea gestionează comunicarea externă, cum ar fi comunicarea corporativă și relațiile cu media și dezvoltarea prezenței și vizibilității online pe rețelele sociale. De asemenea, va gestiona comunicarea internă, cum ar fi sprijinirea transformării companiei prin gestionarea intranetului cu sprijinul echipei corporative și crearea și organizarea de evenimente captivante.
Ce face un Ofițer Comunicare Vizuală?
The role of the Country Communication Manager is crucial. He/she is responsible for establishing and maintaining FM Logistic’s relationships with all stakeholders who contribute to its development, strategy and transformation at a country level (employees, customers, influencers, partners, media, bankers and shareholders). He/she manages external communication, such as corporate communication and media relations and developing online presence and visibility on social networks. He/she will also manage internal communication, such as supporting the company’s transformation by managing the intranet with the support of the corporate team and creating and organising engaging events.
Alătură-te companiei ca Manager de Comunicare pentru Proiecte și Evenimente!
Sarcinile Managerului de Comunicare Proiect/Eveniment sunt variate și creative.
Responsabilitățile sale includ sprijinirea proiectelor de transformare ale companiei, definirea strategiei de schimbare și comunicare pentru proiecte și propunerea unui plan de animare care să susțină strategia și să asigure desfășurarea acțiunilor în conformitate cu calendarul proiectului și cu linia grafică și editorială a Grupului. De asemenea, el/ea este capabil să contribuie la crearea de conținut vizual, grafic și editorial în colaborare cu departamentele funcționale și să creeze și să organizeze evenimente federative. El/ea definește un calendar anual, coordonează evenimentele și conferințele virtuale ale Grupului și monitorizează furnizorii de servicii. În cele din urmă, misiunile sale includ furnizarea de sprijin și expertiză rețelei de comunicatori din diferitele țări ale grupului și de a fi un referent funcțional pentru comunicarea proiectelor și evenimentelor.
Ești creativ și implicat în proiectele tale? Te așteptăm.
Vino și lucrează cu noi ca Manager de Comunicare Digitală!
Postul de manager de comunicare digitală constă în dezvoltarea vizibilității online a brandului FM Logistic. Există multe responsabilități și oportunități de dezvoltare. Iar misiunile sunt interesante! Managerul de comunicare digitală participă la definirea strategiei digitale în conformitate cu strategia editorială a departamentului de comunicare externă printr-un plan de animare, definește strategia rețelei sociale și gestionează rețelele sociale (LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) și asigură managementul comunității. De asemenea, definește indicatori și construiește un raport lunar de comunicare digitală pentru a asigura performanța, definește și implementează o strategie de advocacy a angajaților la nivel de grup și de țară. În plus, Misiunile managerului de comunicare digitală includ producerea de conținut captivant pentru a sprijini comunicările interne și externe și monitorizarea reputației. În cele din urmă, el/ea oferă suport și expertiză rețelei de comunicatori din diferitele țări ale grupului și o stabilește ca referință funcțională în comunicarea digitală.
Te regăsești în cele menționate? Aplică acum!
Daca vrei să te alături unei echipe motivate și dinamice, aplică la FM Logistic!