FM Logistic: Raportul anului fiscal 2023/24
Grupul FM își confirmă obiectivele strategice și continuă eforturile pentru a atinge excelența operațională durabilă.
Pe Iulie 16, 2024
Grupul FM își confirmă obiectivele strategice și continuă eforturile pentru a atinge excelența operațională durabilă.
Pe Iulie 16, 2024
FM Logistic, unul dintre principalii actori din sectorul logisticii și transportului, și-a publicat rezultatele financiare pentru exercițiul financiar 2023/24, încheiat la 31 martie 2024. Toate rezultatele auditate sunt disponibile în raportul anual. La sfârșitul acestui an fiscal, Grupul internațional, independent și de familie anunță vânzări de 1 729 de milioane de euro, în creștere cu 11% (la rate de schimb constante și perimetru de consolidare) față de anul precedent. Aceste rezultate încurajatoare confirmă concentrarea strategică a grupului asupra eficienței operaționale și durabilității, în conformitate cu foaia sa de parcurs „Powering 2030”. Combinația dintre o guvernanță solidă și raționalizată, o gestiune financiară riguroasă și eforturile echipelor noastre au permis companiei și celor 28 000 de angajați ai săi să se adapteze provocărilor pieței.
FM Logistic a înregistrat o performanță solidă pentru exercițiul financiar 2023/24, determinată în special de un ultim trimestru de îmbunătățire susținută, depășind previziunile. Compania și-a menținut ritmul de performanță, cu un EBIT de 50,8 milioane euro și o poziție solidă de numerar de 183 milioane euro.
Acest succes provine din determinarea companiei de a-și transforma semnificativ organizația ca răspuns la schimbarea așteptărilor industriei și la noile cerințe de afaceri.
Foaia de parcurs împărtășită în 2023, axată pe excelența operațională, transformarea serviciilor și explorarea de noi teritorii, este deja un succes, după cum o demonstrează îmbunătățirea semnificativă a NPS al Grupului, indicatorul utilizat pentru a măsura satisfacția clienților, care a sărit de la 26 la 53. Acesta este, de asemenea, un semn pozitiv pe plan intern, satisfacția angajaților atingând 90% (sondajul Pulse 2024).
Dacă situația geopolitică actuală ne impune să fim extrem de precauți în ceea ce privește viitorul economic, putem fi totuși mândri de proiectele pe care le-am realizat. FM Logistic nu a pierdut teren și își menține poziția de jucător-cheie în industrie, datorită încrederii clienților noștri și angajamentului echipelor care lucrează zilnic pentru a asigura succesul companiei noastre. Soliditatea bilanțului nostru este un semn pozitiv pentru dezvoltarea viitoare a Grupului.
Jean Christophe Machet, CEO FM Logistic
Într-o perioadă în care principiul „din ce în ce mai rapid” propus de actorii economici și dorit de consumatori nu mai este compatibil cu provocările legate de conservarea resurselor planetare, FM Logistic își consolidează angajamentul față de sustenabilitate.
Convinși că logistica reprezintă legătura dintre industrie și consumatori, FM Logistic își intensifică, începând din 2021, inițiativele de economisire a energiei în cadrul planului său Powering 2030. Astăzi, toate deciziile sunt luate prin prisma implementării lanțurilor de aprovizionare omnichannel și durabile, vectori de bunăstare la locul de muncă și care încurajează un consum mai responsabil. În acest an, FM Logistic a lansat o nouă strategie de dezvoltare durabilă bazată pe 3 piloni: acționează pentru angajații săi, acționează pentru planetă, acționează cu partenerii săi. Până în 2024, FM Logistic își va reduce la jumătate emisiile din depozite în cinci ani și va atinge o rată de satisfacție a angajaților de 90%.
Nu există o soluție ușoară: complementaritatea acțiunilor și a celor mai bune practici, implementate colectiv în întreaga industrie, este cea care ne va permite să ne atingem obiectivele de sustenabilitate. La FM Logistic, credem că logistica lentă nu poate oferi decât o dinamică virtuoasă pentru economie, pentru clienții noștri și pentru angajații noștri.
Jean Christophe Machet, CEO FM Logistic
Având în vedere performanța solidă înregistrată în 2023/24, FM Logistic privește cu încredere spre anul următor. Grupul își continuă angajamentul față de un lanț de aprovizionare sustenabil, omnicanal, cu scopul de a atinge o creștere medie anuală a vânzărilor de 10% până în 2030.
Completați formularul